BRUNO MARS - JUST THE WAY YOU ARE


Followers

Sunday, October 17, 2010

myself n hobbies





name aku helmi...awek aku pggl pa..kwn2 pggl aku milan....ringkas je la psl pgglan ni...nk pggl pe2 pn leh aslkan sedap dgr n seswai...kehidupan aku simple je....aku xcerewet sgt la....ade ms tertentu je cerewet ni...2 je la psl aku...hahahaha..simple je kan.....hobi aku skunk ni ske amik gmbar n men bdminton...badminton 2 xde la hebat sgt...juz men pkul2 je...lau aku hebat dh lme aku gnti tempat Datuk Lee Chong Wei 2....hahahhahaha (angan2 tggi).....bab amik gmbar ni pn aku ske jgak la...aku ske tgk gmbar pemandangan pas2 gmbar candid...skill aku xde la hebat sgt...aku ade knowledge jgak la bab setting2 kamera ni...(pinjam kamera kwn je) xmmpu beli lg...huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment